Продавець MoodShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
231 відгук
+380 (97) 050-88-10
MoodShop
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаТермін доставки 1-3 дні Вартість доставки товарів категорій Чоловічий одяг (джинси, спортивні костюми та сорочки) складає: чоловічий одяг – від 45,00 грн;
  • Доставка кур'єром до Ваших дверей по всій УкраїніДоставка кур'єром доставляється кур'єрською службою Нова Пошта Термін доставки 1-3 дні Вартість доставки товарів категорій Чоловічий одяг (сорочки, спортивні костюми та джинси) складає: доставка чоловічого одягу – від 45,00 грн;

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата - безпечний спосіб оплати замовлень на Prom. При оформленні замовлення на маркетплейсе prom.ua, покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти. Чи безпечно? Покупець забере своє замовлення в відділенні пошти і тільки після цього продавець отримає гроші. Зручне оформлення онлайн. Покупці можуть оплачувати покупки прямо на сайті банківською картою Visa або Mastercard. Легке повернення. Покупець оглядає товар у відділенні пошти і якщо він не підійшов - відмовляється від отримання. Коли посилка повернеться до продавця - покупець отримує свої гроші назад на карту.
  • Оплата на карту Приватбанка 4246 0010 6609 5880 - Белевцев Денис Євгенійович
  • Готівкою при отриманніВ кошику виберіть спосіб оплати "Готівкою при отриманні". При отриманні посилки у відділенні "Нова пошта" ви зможете заплатити за своє замовлення на місці.
  • Післяплата

Отримання замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, вказаним під час оформлення замовлення. При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте його цілісність, комплектність та зовнішній вигляд (відповідність замовлення, наявність дефектів). У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації замовлення, невідповідності товару замовленню необхідно відмовитися від його отримання, заповнивши заяву, вкладену в посилку, та описавши дефект (недолік). Якщо при отриманні ви не перевірили замовлення у відділенні та вирішили надалі повернути товар, посилаючись на його зовнішній дефект (пляма, відсутність гудзика та ін.), невідповідність замовлення або некомплектність, "MoodShop" може відмовити у прийнятті повернення при неможливості встановити причину та момент виникнення ушкодження (некомплектність). Правила повернення товару належної якості докладно викладені у розділі Повернення та обмін. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до служби підтримки за детальною консультацією та допомогою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner